De kerstblikken van Coca-Cola hebben slim verborgen ontwerpen die je laten glimlachen

Hoewel veel merken hun verpakking graag veranderen in iets feestelijks rond de feestdagen, is niemand ooit zo inventief als Coca-cola.

Hoewel veel merken hun verpakking graag veranderen in iets feestelijks rond de feestdagen, is niemand ooit zo inventief als Coca-cola.

Het merk dat er trots op is het concept te hebben bedacht van een mooie, zorgzame kerstman in een rood en wit kostuum, heeft altijd veel energie gestoken in hun reclamecampagnes voor de feestdagen. Dit jaar huurden ze Noma Bar in, een Israëlische kunstenaar die beroemd is vanwege het gebruik van negatieve ruimte in zijn kunstwerken, om de vakantieversie van de colablikjes van het merk te maken. Bar versierde ze met een familie schattige ijsberen terwijl ze slimme Coca-cola-gerelateerde details in het ontwerp verwerkt.



Regular, Zero, Life en Diet - alle blikjes hebben hun uiterlijk voor Kerstmis veranderd en die schattige ogen en glanzende neuzen verbergen iets dat alleen de scherpste ogen zullen opmerken. Scroll naar beneden om de nieuwe ontwerpen te zien.

( h / t )

icarus und die sonne voller comic
Lees verder

Deze feestelijke Coca-Cola-blikken hebben leuke verborgen afbeeldingen verweven in hun strakke ontwerpen

Kan je ze zien? (Hint: denk aan een koude, verfrissende fles van de drank in kwestie)


Flessen op hun glinsterende neuzen ...

En negatieve ruimtebeelden van geopende Coca-Cola-flessen ...

seltsame Sprüche, die keinen Sinn ergeben

'Ik realiseerde dat Ik tekende niet alleen beren, maar ook landschappen, 'zei Bar

'De illustraties ... leggen speciale vakantiemomenten van samenzijn met het gezin vast'

Afbeelding credits: DelishDotCom

Moderne Probleme verlangen nach modernen Lösungen